Léčba Lymeské nemoci (boreliózy)

04.01.2009 14:51

Lymeská nemoc je další z nemocí, která poškozuje zdraví mnoha lidí a je čím dál tím častější infekcí. Tato nemoc je schopna zdevastovat zdraví, z člověka udělat nemocného přivázaného k posteli, ale může být dokonce i smrtelná. Viděl jsem více takových pacientů a podle mé zkušenosti výbornou terapii na léčbu této infekce poskytuje homeopatie. Magický recept je založen na detoxikaci organizmu potencovanou nosodou připravenou z původce choroby. Co se této věci týče, použijeme na Lymeskou nemoc stejný princip jako u vakcinace, pravidelně užívané léky nebo na ostatní nemoci (např. Pfeifferova nemoc) detoxikujeme.

Mou pacientkou byla 40letá žena, která mě vyhledala před dvěma lety. Před čtyřmi lety dostala Lymeskou nemoc. Na počátku choroby měla příznaky podobné chřipce, doprovázené silnou bolestí hlavy a bolestí břicha. Byla nemocná přes pět týdnů. Poté se u ní vyvinuly vážné neurologické potíže. Sotva dokázala chodit. Ochrnula ji levá strana obličeje, levé oko měla napůl pootevřené, těžko dokázala vyprázdnit měchýř pro slabost. Přitom byla vyčerpaná a vydatně se potila v noci. Stala se i velmi zapomnětlivou, co přetrvává i při prohlídce. Dostávala infuzní kůru doplněnou antibiotiky během tří týdnů, přičemž ji důkladně vyšetřili, aby vyloučili podezření na sklerózu multiplex. Po lumbální punkci začala slyšet v hlavě ostrý pískavý zvuk, kterého se nebyla schopna zbavit. Bez ohledu na to, že antibiotická kůra zlepšila její obecný stav, v energetickém smyslu se jí nepodařilo osvobodit od Lymeské nemoci.

Tím se mohlo stát to, že se její stav o dva roky později zase zhoršil a začala dostávat infekce bez konce. První byla nejzávažnější a také nejnebezpečnější: perikarditida (zánět osrdečníku), potom se jí zapálil levý zrakový nerv. Na to se ji zanítil kořen zubu na levé straně a nakonec dostála akutní bursitidu (zánět kloubního váčku) v levém rameni. Měsíc předtím než ke mně přišla, zase se vážně zhoršil její stav. Bylo úplně zřejmé, že od té doby co dostala Lymeskou nemoc, měla různé druhy zdravotních problémů. Měla silnou bolest hlavy, sotva dokázala chodit, byla ztuhnutá - ještě i její obličej a cítila se úplně vyčerpaná. Prosila svého lékaře, aby ji znovu vyšetřili, ale lékař ji řekl, že je to zbytečné, že ji doteď přiměřeně léčili, a když chce udělat všechny vyšetření znova, tak to nebude na doporučení lékaře.

Tehdy mě požádala o termín vyšetření. Cítila se strašně slabá, bolela ji hlava, špatně se dokázala koncentrovat, byla zapomnětlivá, těžko nacházela během rozhovoru slova, měla pocit tlaku na hrudi, měla neklidný spánek, trpěla silnými palpitacemi srdce.

Léčbu jsem začal potencovaným homeopatickým lékem připraveného z Lymeské nemoci od potence 30 K do potence XMK po dobu osmi týdnů, každou potenci dostala čtyřikrát. Tímto způsobem jsme pěkně prošli různé energetické úrovně, které nemoc skutečně poškodila. Tu se poukazuje schopnost homeopatie na jemné energetické zákroky. Po této homeopatické kůře znovu ke mně přišla a její první slova byla: „Cítím se výborně, doktore.“ Poté to vysvětlila: „Znovu se cítím dobře po ustálené noční můře několika let. Mám více energie, užívám si toho, že jsem se mohla vrátit k činnostem všedního dne. Málem mě úplně přešla bolest hlavy. Hlavně po potenci 200 K jsem měla nevolnost, ztuhl mi obličej a po užití potence XMK jsem dostala křeče břicha a průjem. Ještě jsem dost zapomnětlivá a ani má koncentrace není doopravdy dobrá. Mé bolesti na hrudi se o mnoho zlepšily. Má stolice se úplně změnila, každé ráno můžu jít na záchod. Úplně jsem vysadila užívání Paracetamolu, který jsem dříve musela užít alespoň čtyřikrát týdně. Pískavý zvuk v mé hlavě se ještě neztratil.“

Potom jsem jí podával homeopatické ředění Lymeské choroby ještě 2krát, abych si byl úplně jistý tím, že jsme vymazali i tu nejmenší stopu infekce, která ji už během uplynulých šesti let otravovala organizmus. Když už poslední kůra nepřinesla žádné další zlepšení, to bylo jasnou známkou toho, že je třeba ukončit tuto terapii. Byl jeden symptom, který přetrvával od té doby, co dostala Lymeskou nemoc a ani prodělané terapie neovlivnily tento příznak, zapomnětlivosti a špatné paměti. A taky v hlavě slyšitelný pískavý zvuk, který způsobila lumbální punkce, také zůstal. Přitom bylo významným výsledkem to, že dokázala utíkat bez toho, že by cítila bolest na hrudi a zase byla energetická.

Tu bychom i přestali s terapií, ale já mám rád 100% výsledek, proto jsem poté raději začal s konstituční terapií s Cuprem metallicem 30 K, který má předpoklad, že má schopnost vyléčit Raynaudův syndrom. O pět měsíců později byla stále plná energie, ale tyto specifické symptomy, které jsem se pokoušel vyléčit, i nadále přetrvávaly. Ani Cuprum metallicum 200 K nepomohlo tomuto problému. Přemýšlel jsem o tom, že je ještě stále plná stresu, tzv. oxidativního stresu, hlavně v mozku zapříčiněnou Lymeskou nemocí. Proto se špatně koncentruje a ještě stále byla zapomnětlivá. Tak jsem ji předepsal askorbylpalmitát 3 x denně 500 mg, komplex askorbátu 3 x denně 1000 mg a také 1000 mg rybího oleje, který používám v terapii autistických dětí. Mimo to jsem ji podával i 25 mg zinku denně, protože byla konstitučně Cuprum a zinek je schopen snížit úroveň mědi v krvi a přinést uklidnění.

Po uplynutí přibližně pěti měsíců byla opět velmi nadšená. Předtím si myslela to, že její stav před pěti měsíci je maximálně dosažitelné zlepšení, v které má ještě naději, ale teď si jen uvědomila, že je o hodně klidnější a vrátil se i její vnitřní mír. Nejdůležitější zlepšení se přitom objevilo v její schopnosti pamatovat si. Její zapomnětlivost jako by odfouklo a o moc lépe se dokázala i koncentrovat. V hlavě slyšitelný pískavý zvuk už také úplně vymizel, z velké části času si ho ani neuvědomovala. Měla i nadbytek energie. Během dovolenky cestovala s ostatními do Barcelony. Celý den chození po ulicích velkoměsta bylo pro většinu lidí velmi vyčerpávající, ale z turistické skupiny byla ona jediná, kdo byl i na konci dne bdělý.

 Nejen proto píši o tomto případu, abych poukázal na to, jak dobře funguje detoxikace, ale i proto, že napomůže k porozumění toho, kolik mnoho potíží je ve spojení s oxidativním stresem mozku, právě tak jako u autistických dětí, že je C vitamín hlavním lékem na odstranění tohoto stresu. C vitamín si zaslouží, aby dostal o hodně důležitější roli v každodenním zachování zdraví než v současnosti, tak je schopen zabránit mnoha chorobám způsobených mnoha stresy. Ještě o moc důležitější je to, že je schopen odstranit oxidativní stres, který způsobily infekce nebo alopatické léky. Při léčbě autistických dětí se u mě dostává mimořádné role tomuto vitamínu.

* nosoda Lymské nemoci – Borelióza (Borelia) 30 K až XMK (Korsakovo ředění od potence 30 do 10 000)

* askorbylpalmitát (E304) – C vitamín rozpustitelný v tucích, vzniká jako ester kyseliny askorbové a palmitové (Estery mastných kyselin z jedlých tuků s kyselinou askorbovou )

* askorbát (E300) – C vitamín rozpustitelný ve vodě, kyselina askorbová

Zdroj: Tinus Smits, Autismus - je naděje

překlad © 2008 vilcakul.extra.hu

© vilcakul 2009 - 2010 (kopírování materiálů jen se souhlasem autora!)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode